A világ legnagyobb darabszámban eladott szabadidő-autójának vadonatúj változata



Legújabb generációjának tervezésekor azt tartották szem előtt, hogy a vásárlók minden elvárásának megfeleljen, egyúttal megőrizze egyedi karakterét és előkelő piaci pozícióját. A lelkiismeretes mérnöki munka eredményeként kifinomult műszaki megoldások teljes sora teszi jobbá a CR-V-t, ezt koronázza meg az a kiváló minőség, ami az autó minden egyes porcikáján tetten érhető.


Az elődjénél szélesebb és magasabb új CR-V friss, stílusos megjelenéssel nyűgözi le környezetét. A látványt nemcsak a nagyobb, feltűnőbb kerékjáratok és az élesebb – motorháztetőn és sarkokon kialakított – kontúrok teszik jellegzetesebbé, hanem a Honda új arculatához igazodó orr-rész és fényszórópár is.


A CR-V új nemzedéke hétszemélyes kivitelben is elérhető lesz Európában (benzines AWD modellek) - minőségét, megjelenését, belső kialakítását és kifinomultságát illetően is nagyot fejlődött a korábbi szériához viszonyítva. Ez nem meglepő, hiszen a Honda szabadidő-autója a prémiumkategória szereplőinek közvetlen vetélytársa, erre utal a kifinomult menetkomfort, a precíz kormányzás, a kiváló úttartás és a remek NVH-érték is. Mindent egybevetve a vadonatúj CR-V kényelem, megbízhatóság és kommunikáció terén is új mércét állított, úgy is mondhatnánk, hogy ez a Honda eddigi legfejlettebb és legkifinomultabb szabadidő-autója.


A vadonatúj CR-V méretesebb, mint a korábbi generáció, és a hosszabb tengelytávból, illetve a szélesebb kialakításból fakadóan nagyobb helykínálattal rendelkezik. A kiemelkedő helykihasználás hozadékaként minden utas kényelmesebben utazhat, és a szélesebb, mélyebb csomagtartóba is több poggyászt fér el. Új, két helyzetben rögzíthető, sík csomagtérpadlójának köszönhetően ezentúl még nagyobb tárgyak szállíthatók a CR-V-ben, és az ötödik ajtó nyitásával-zárásával sem kell bíbelődnie a tulajdonosnak, hiszen motoros mozgatású2.

 

Az elmés, innovatív megoldások jelentősen megkönnyítik a CR-V mindennapos használatát. A csomagtérajtó nyitási magassága például programozható, így az alacsonyabb garázsok plafonjának sem ütközik neki, a középkonzolon kialakított tárolórekesz pedig háromféle módon is használható. Nagy könnyebbséget jelentenek a 60/40 arányban osztott hátsó ülések is, ugyanis egyetlen mozdulattal síkba dönthetők, így gyorsabban és könnyebben pakolhatók be a poggyászok.

 

Megalkotásához a Honda mérnökei a Fejlett Kompatibilitású Tervezés (Advanced Compatibility Engineering, ACE™) következő nemzedékét dolgozták ki. Ennél már váznyúlványok teljes hálózata felel az ütközési energia elnyeléséért, sőt minden modellváltozathoz alapáron jár a menetbiztonsági és vezetést segítő eszközöket magában foglaló, speciális kamerákra, valamint radarokra épülő Honda SENSING™ rendszer.

Jegyvásárlás

Visszatérek a hírekhez